+421 908 116 181 silvia.kochanova@gmail.com

Pre každú predávanú nehnuteľnosť nastavujem individuálny realitný marketing na základe analýzy skupín možných záujemcov a aktuálnych podmienok realitného trhu. Marketingová stratégia ponúkne najvhodnejšie spôsoby na oslovenie čo najväčšieho množstva potenciálnych kupcov a je podstatnou časťou predaja. Pútavé prezentácie pomocou fotografií, 3D prehliadky a vlastnej webovej stránky nehnuteľnosti v kombinácii s cielenou reklamnou kampaňou vám prinesú želaný úspech.

Realitný marketing — efektívne nástroje, ktoré podporia predaj

Pri svojej práci používam overené nástroje podpory predaja, pričom sa spolieham na svoje bohaté skúsenosti z tejto oblasti.

Home staging

Home staging pripraví nehnuteľnosť na predaj s dôrazom na vytvorenie pozitívneho dojmu. Zahŕňa upratanie, vymaľovanie a prevzdušnenie priestoru. Dôležitými prvkami, ktoré upútajú pozornosť, sú tiež dostatok svetla, množstvo upokojujúcej zelene a rôzne dekoračné prvky. Takýmto spôsobom je možné pripraviť interiér aj exteriér nehnuteľnosti nielen na obhliadky, ale fotografovanie a natáčanie videa.

Fotografie a videoprezentácia

Kupujúcich zaujmú kvalitné fotografie, na ktorých si môžu prezrieť jednotlivé detaily. Profesionálne zábery pomôžu odlíšiť vašu ponuku od ostatných a upútať ich pozornosť. Pre ešte lepšie zapamätanie odporúčam vyhotoviť videoprezentáciu. Videoprehliadka nehnuteľnosti si u kupujúcich získava čoraz väčšiu popularitu a často jej venujú väčšiu pozornosť. Pomáha tiež rýchlejšie predať nehnuteľnosť.

3D virtuálna prehliadka

Chceli by ste, aby mali záujemcovia možnosť „prejsť sa“ po vašej nehnuteľnosti skôr, ako ju navštívia? Dokonca z pohodlia svojho domova a v akomkoľvek čase? Umožní im to 3D virtuálna prehliadka. Ponuky s 3D prehliadkou zaznamenávajú v porovnaní s ostatnými niekoľkonásobne vyššiu sledovanosť.

Vlastná webová stránka nehnuteľnosti

Vlastná webová stránka nehnuteľnosti zvyšuje atraktivitu jej prezentácie a posilní marketingovú kampaň. Vaša nehnuteľnosť bude mať vlastnú doménu. Web stránka bude mať textovú aj grafickú časť, na ktorej sa bude nachádzať videoprehliadka, 3D obhliadka aj fotografie. Pre zviditeľnenie stránky na internete ju podporím reklamou na sociálnych sieťach a prostredníctvom Google Ads.

Realitný online a offline marketing

Samozrejmosťou je využívanie sociálnych sietí a prepracovaný offline marketing. Na Facebooku, Instagrame, YouTube či LinkedIne podporím sledovanosť vašej ponuky platenou reklamou. Využívam tiež známe inzertné portály s nehnuteľnosťami.

O ďalšiu propagáciu sa postarajú osvedčené nástroje marketingu:

  • propagácia cez sieť partnerských realitných kancelárií a maklérov,
  • tlačená reklama,
  • reklamný pútač na nehnuteľnosti,
  • Open House (deň otvorených dverí),
  • e-maily rozosielané databáze mojich kontaktov.